onsdag, augusti 03, 2005

Kan det här vara nåt?

Jaha, så följer man då strömmen. Skaffar sig en egen blogg. Kanske passande att göra det just idag då jag spenderat en stor del av dagen åkandes i en Volvo 940 kombi. Precis som en stor del av Folket gör.

Så vad vill jag då ha min blogg till? Inte vet jag. Förslag mottages tacksamt. Men det kan vara skönt att ha en plats att skriva av sig på. Räkna inte med att jag kommer uppdatera här så ofta dock. Jag är en ganska slö person.

Nej, ärlighet varar längst. Jag är extremt slö.

Första inlägget klart. Hoppas det verkar vettigt.